Elke-Sekonde-Tel op Facebook - Kliek op die Sonneblom en "Volg" ons Blad!!!

Dinsdag 05 Julie 2016

The Zellie Collection... as Cinderella kon kiés!

Soos julle wéét doen ek graag reviews oor produkte wat my oog vang!

Nou ja, vanaand kry ek toe my Zellies in die pos... danksy flinke diens van die Zellie Namibië span... en, hierdie review kan nie eers naby my opgewondenheid kom nie...

Ek dink, ek is verlief, en nié op my man nie!

As Cinderella kon kies, sou die "fairy godmother" die glas slippers maar netjies moes wegpak.

Sy sou hierdie jellie wedges waarskynlik nog bo haar prins ook gekies het! En, alhoewel al die kleure mooi is, is ek seker die "nude" sou haar rok gekomplimenteer het!

Behalwe dat hulle so mooi en stylvol is, dra hulle so lekker!

Aan al my Cinderella-vriendinne daar buite, dis beslis die moeite werd... jy sal soos ñ prinses voel met jou Zellies aan!

Woon jy ook in Namibië? Bestel jou Zellies hier -

http://www.zellie.net/namibia.html

Vir my SA-lesers, gaan loer gerus hier:

https://www.facebook.com/zelliecollection/

Sodra jy hulle kry... trek hulle aan... sit jou gunsteling song op... en dans jou Zellies in!

♡ Geniet dit ♡

{TG}

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Featured post

Nie goed genoeg nie!

  Stelling A: "You were born... pre-approved" Glo jy dit?  Stelling B: "You were unsuccessful..." Jy kán nie, jy is nie ...