Elke-Sekonde-Tel op Facebook - Kliek op die Sonneblom en "Volg" ons Blad!!!

Maandag 24 Oktober 2016

Ons as vroue

Ek is seker julle het dalk geskok gestaan met die vorige artikels wat ek "geshare" het oor die knaende vrou.

Wat was interessant oor hierdie artikels?


Wel. kom ons kyk, dit is uit 'n man se perspektief geskryf...

Ons wil tog ook maar hulle koppe verstaan soms?

En, alhoewel dit dalk nie altyd waar is nie, is ons almal maar soms bietjie knaend?

Veral, as ons onder druk is.

Vandag wil ek net noem. ek weet dit is nie maklik om 'n vrou te wees nie. En ook nie, om 'n man gelukkig te maak nie.

Ek bid sommer vir jul elkeen vandag, vir kalmte van gees, vir krag, en vir sommer net baie, baie genade van Bo,

Heerlike week aan al my blom-vriendinne.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Featured post

Nie goed genoeg nie!

  Stelling A: "You were born... pre-approved" Glo jy dit?  Stelling B: "You were unsuccessful..." Jy kán nie, jy is nie ...