Elke-Sekonde-Tel op Facebook - Kliek op die Sonneblom en "Volg" ons Blad!!!

Saterdag 09 April 2016

Christen-vroue en Verhoudings met Mans

Nou ja ek was bietjie stil, maar ek sukkel al vir twee dae om uit te figure hoe om hierdie artikel reg uit te druk, sonder om "offensive" te wees teenoor die werklike goeie mans daar buite. Nes ons, het julle ook baie foute. Maar hierdie artikel moet eerlik geskryf word oor afbrekende verhoudings.
Hoekom Christen Vroue moet ophou om mans te aanvaar wat net "ok" is vir hulle maar nie Goddelik is vir hulle nie...
Kerke moet beide mans en vroue aanmoedig om verantwoordelikheid vir hul verhoudings te neem.
Ek lees gereeld vrouens se klagtes op sosiale media platforms raak...
Hartseer na hartseer, hoor ek van vroue met 'n soortgelyke bekommernis.
Vrae op groepe soos:
"Waarom verwag mans soveel, maar gee so min?"
"Hoe kan ek volwasse mans, nie seuns ontmoet?"
"Hoekom is dit so moeilik om goddelike manne te ontmoet wat nie net hul oortuigings bely, maar eintlik God uitleef en volg ook?"
As 'n Christen vrou, beteken dit jy stel 'n swak voorbeeld om met iemand in 'n verhouding te wees wat jou Christelikheid en Vroulikheid afbreek en die klaer of soos in engels "victim" te wees?
Kras woorde: Hou eenvoudig op om te kla oor die "probleem" in jou lewe en verhouding, in plaas daarvan om iets te doen daaraan. Belê jou TYD in die goeies daar buite.
"Ons is al vriende vir ñ jaar, hoe weet ek of hy  van my hou?"
Wat moet mense dink van 'n meisie wat ñ man so stilweg navolg. Lyk jy desperaat?
Die maklike antwoord op die bogenoemde vrae sou wees om meer en meer artikels oor hierdie tipe van probleme te lees, om meer te gee, om meer te vra, om gesonder te lewe, om sterker te word, om "godlier" te wees ... en aan en aan en aan . En daar kan ñ paar waarhede in daardie soort van antwoorde wees. Maar, stop... iets redelik groot ontbreek hier:
Dit lyk vir my dat in sommige Christelike kringe, het ons 'n kultuur vir enkellopende vroue dat hulle moet wag op die mans om die eerste "move" te maak. Voor ons weet waar ons staan.
Daar is niks verkeerd met mans wat inisiatief neem in 'n verhouding, maar vroue moet ook verantwoordelikheid vir hul verhoudings neem. Dit kan anders lyk, afhangende van die persoon en spesifieke situasie, maar hier is 'n paar plekke om te begin:
Begin Tyd Spandeer saam met Beter tipe Manne.  Begin op die regte plekke soek. Hulle is daar buite!
Ek kry altyd vrae van vroue wat teleurgesteld is in die mans in hul lewens. Slapgatte, verneukers, aggressief, arrogant, onbeskof,  selfsugtig-die lys gaan aan en aan.
Sommige vroue het 'n harde tyd om te glo daar is nog goeie ouens daar buite, en hulle besluit om dan maar te "settle" vir mans wat hulle swak behandel. Daar steek waarheid in, ja dis beslis nie maklik om vinnig ñ goeie man te kry nie. Dit het my baie jare en trane en gebed geneem. Gedink ek was net "lucky"? Nee, dit was binne God se Wil vir My. Maar? wat ek sou sê aan hierdie vroue is om eenvoudig ophou kla oor die "probleem-man" in jou lewe en in plaas daarvan iets daaraan te doen. Belê jou tyd in die goeies. Ek weet hulle is daar buite, want hulle maak hulself bekend op goeie blogs/sosiale  media en in kerke, by skole en op christelike konferensies is hul tussen mens.
Neem verantwoordelikheid vir jou verhoudings - deur jou tyd te belê in mense wat jou sal waardeer.
Hou op om OK te wees daarmee om so baie te gee van jouself, so baie, en so min te ontvang.
Nog 'n ding wat opkom, weer en weer, is die idee van vroue wat voel dat hulle te veel gee en mans wat hulle liefhet, te min gee. Maar gedeeltelik,  dink ek dit is ook 'n voorstelling van die aard van die verhouding.
Daar is baie tye in die Christelike lewe wat ons geroep is om te belê en van onsself te gee vir ander sonder om iets terug te verwag, maar die begin van 'n romantiese verhouding is nie een van daardie tye nie. As iemand te min gee, hoekom tyd mors vir nog 'n oomblik probeer om hulle te oortuig om meer te gee? As dit die soort gevoel en moeite is wat jy in ñ "dating" verhouding kry, dink hoe verskriklik dit is om daardie soort van interaksie te ervaar in die huwelik. Nee, stap vroegtydig weg, al maak dit seer.
Neem verantwoordelikheid vir jou verhoudings deur vir eensydige verhoudings nee te sê.
Hou op om te wag en begin weer lewe.
Ek lees onlangs 'n Christelike artikel wat vroue aangemoedig om te "wag op die mense." Ek sal eerlik wees, ek is het heeltemal geskree op rekenaarskerm op 'n stadium gedurende daardie artikel. Ek was redelik seker dat die Skrif ons aangemoedig om te wag op God, nie op die regte mense nie. Maar, toe besef ek dat ek ook skuldig is hieraan, wanneer ek hartsmense verseker die regte een sal kom. Dis verkeerd. Ek moet hul eerder verseker dat die regte Een reeds gekom het.
Dit lyk vir my dat sommige kerke Christelike vroue aangemoedig net om te wag, laat die mans in hul lewens die "pad vorentoe sal lei".
Dis gevaarlike raad as jy nie self die omvang van die omstandighede in die verhouding verstaan nie. ñ Huwelik is ñ vaste belofte aan God, ñ commitment aan God, dan aan jou lewensmaat. Dis as vrou jou verantwoordelikheid om versigtig te wees, tyd te neem, voor jy daai besluit neem, voor julle daai besluit neem.
Sommige ongemaklikhede en misverstande is onvermydelik in verhoudings, maar soms, raak Christen vroue so vasgeval deur die konsep van die mans wat "leiers" is, dat ons versuim om te erken dat God alleen roep ons in hierdie soort "dieper" verhoudings, binne die mure van 'n liefdevolle, respek gevulde, en wedersyds onderdanige huwelik.
Enkellopende vroue moet ook verantwoordelikheid vir verhoudings neem deur seker te maak om aan hulself te kan erken wanneer hulle begin beweeg in "dubbelsinnige gebied." Wanneer jou verhouding met 'n man begin om ñ eksklusiewe, emosioneel intieme, fisiese, of begin om 'n "dating" verhouding in een of ander manier te wees - moenie wag om te kyk vir die volgende paar maande (of selfs jare) en om te wonder wat gaan aan in sy kop nie.
Beveilig jou hart deur óf 'n paar stappe terug te beweeg, en gee hom ruimte om jou eintlik te "jag", of gaan voort en vra hom "what's up"?
Of
..."Ons vriendskap is besig om te lyk meer soos 'n verhouding. Wat is jou bedoelings hier?"
Kerke moet vroue aanmoedig om nie net blindelings te volg nie, maar in plaas daarvan om verantwoordelikheid vir hul verhoudings te neem deur hul harte en gedagtes te beskerm teen die slaggat van dubbelsinnigheid, want dit is reg daar in die "twilight" zone van verhoudings wat die meeste hartseer en verwarring eintlik plaasvind.
God roep ons om ons harte te bewaar, en dit beteken die "neem van verantwoordelikheid" vir ons lewens en verhoudings, nie net "wag op die mense."  Omdat dames, iets waardevol is die moeite werd, en die beskerming van elkeen van julle is baie waardevol.
Lees meer op http://www.relevantmagazine.com/life/relationships/why-christian-women-need-stop-waiting-men#v1bAfYoLsQoMemQh.99

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Featured post

Nie goed genoeg nie!

  Stelling A: "You were born... pre-approved" Glo jy dit?  Stelling B: "You were unsuccessful..." Jy kán nie, jy is nie ...