Elke-Sekonde-Tel op Facebook - Kliek op die Sonneblom en "Volg" ons Blad!!!

Dinsdag 07 April 2020

"Hey, Smile" - man op die brug.


Ek wens ek het 'n foto geneem om die oomblik vas te vang, maar ek het nie. 

Na die heerlike reën bedaar het, ry ons op die snelweg oppad Menlyn toe.

In ñ (van my kant af) ernstige gesprek  oor my webtuiste se platform, wys my man vir my boontoe en sê ek moet bietjie daar lees.

Daar staan ñ oom op die Lynnwoodbrug, nee wag, eintlik staan hy nie, hy hang letterlik oor die brug bo die snelweg. 

In sy hand is ñ swart plakkaat met allerhelder kleure op geverf. Die lyne van die lewe word oral op sy gesig gelees. Maar, sy vrolike plakkaat lees: 

"Hey, smile".

Ek kyk hom hier ver van onder af diep, direk in verwondering aan. Hy is buite in die koue, waarskynlik het hy natgereën ook. Die lewe het hom nie onder gekry vandag nie.

In daai oomblik besluit ek om van alle onbenullighede te vergeet. Ek vind dankbaarheid in sy nederige gebaar. 

Meeste van die tyd vergeet ons, die antwoorde van die lewe is nie altyd duur nie, dit word nie behaal of gekoop in kursusse, intellektuele gesprekke of deftige byeenkomste nie. Nee, die antwoorde wat tel, vind jy in die eenvoudigste gebare, in die heel klein dingetjies.

Dankie "Hey, Smile"' oom op die Lynnwoodbrug. Jy het my dag gemaak. Jy het my herinner om te fokus op dit wat tel. 

Dadelik dink ek sommer aan my vriendin, M, wat in die buiteland woon. 

Hoe ver sy op die oomblik van my af mag wees, tel sy op dat my gemoed op n stadium laag is en dat ek net moeër as standaardgraad moeg is. 

Sy daag my uit om elke dag ń foto van myself te neem waar ek glimlag vir 30 dae lank en vir haar te stuur. Ek stem in, maar begin dit nooit doen nie. 

Vandag herinner "Hey, Smile" my daaraan en ek besluit môre stuur ek my eerste glimlagkiekie vir haar. Kom ons noem dit sommer "smile rehab"' en wie weet, dalk doen dit vir haar net so goed soos vir my.

Ek vra jou: met wie gaan jy vandag ñ glimlag deel? 

"ñ Vrolike mens is ñ gesonde mens, ñ neerslagtige mens raak uitgeput ~ Spreuke 17:22"

NS. Na die skryf van hierdie plasing het ek ñ artikel van Mia Spies gevind oor hierdie man. Lees gerus hier:
https://blog.solidariteit.co.za/geinspireer-om-te-inspireer-op-die-strate-van-pretoria/?fb_action_ids=10157965858530898&fb_action_types=og.comments&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B2144256078945711%5D&action_type_map=%5B%22og.comments%22%5D&action_ref_map=%5B%5D

Interessant om uit te vind ons het op dieselfde dorpie skoolgegaan.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Featured post

Nie goed genoeg nie!

  Stelling A: "You were born... pre-approved" Glo jy dit?  Stelling B: "You were unsuccessful..." Jy kán nie, jy is nie ...